Pagina's

maandag 22 december 2014

Goedemorgen allemaal op deze winderige en natte maandag. Vandaag heb ik nog een kaartje voor jullie. Kerstkaarten heb ik dit jaar eigenlijk niet gemaakt, dit is de enige omdat ik het afdrukje al klaar had. Het is een oud stempeltje van Lili of the Valley. Deze is ook niet meer te koop.
Het stempeltje heb ik ingekleurd met Copics en daarna uit gestanst met een Nestabilitie en deze weer gemat op cardstock wat ook is uit gestanst met een Nestabilitie.
Het tekststempeltje is ook een oudje van Stampavie.
En om maar bij het oude te blijven, ook het dessinpapier is denk ik wel van een jaar of 4 geleden. Maar ik blijf dat nog steeds erg mooi papier vinden.
Voor de rand heb ik een pons van Martha Stewart gebruikt. De ijspegeltjes beïnkt met Distress Inkt, 'Walnut Stain' en daarna Stickels 'Stardust' op gedaan.
De sneeuwster is een malletje van Cheery Lynn. Hier Glossy Accents op gedaan en daarna glitterpoeder er op gestrooid. In het midden van de sneeuwster een glittersteen van The Hobbyhouse geplakt.
De blaadjes zijn een stansje van Magnolia Doohickey.
De roosjes zijn van Wild Orchid Crafts. De belletjes komen bij de Hema weg; deze met wat roze Bakers Twine opgeplakt.
Het label heb ik zelf gesneden van wit cardstock en hier ook het dessinpapier opgeplakt. Het lint is Seam Binding van Wild Orchid Crafts en hier nog een bedel aan bevestigd met Flosdraad.
Op de strikjes van de pakjes in het stempelafdrukje heb ik Glossy Accents gedaan, hierna glitterpoeder er op gestrooid. Dit laten drogen en hier weer een laag Glossy Accents gedaan. Op de bontrand van de muts en de bol heb ik witte Funflock van Stampendous geplakt.
Alle papiertjes weer beïnkt met Distress Inkt, 'Walnut Stain' en op de roosjes en blaadjes Stickels, 'Stardust'.
Het roze gestippelde lint en de plakparels komen weer uit de voorraad.
Ik hoop dat jullie dit weer een leuk kaartje vinden. Iedereen heel fijne Kerstdagen gewenst en een gelukkig en gezond 2015!








Geen opmerkingen: