Pagina's

vrijdag 20 september 2013

Celebrate

Vandaag is het weer de 20e van de maand en dat betekent een nieuwe Challenge op het Blog van HobbyVision.
Deze maand was de eer aan mij om het thema te verzinnen en ik heb gekozen voor 'Minimaal 3 knopen' op je project.
Nou, dat is niet zo moeilijk toch!
Ik heb gekozen voor een stempeltje van Magnolia ui de 'Special Moments' collectie. Dit is "Doobeepops Tilda".
De papiertjes die ik gebruikt heb, komen uit een paperpadje van Kaisercraft, 'Elegance'. Geen alledaagse kleurencombinatie dit grijs/lichtgroen/goudbruin, maar wel prachtig!
De randpons die ik gebruikt heb is een oudje van Fiskars.
De swirl onder de roosjes is een Doohickey van Magnolia, 'Heart Swirl'. Het hartje onder het stempelafdrukje is een stansje van Joy! Crafts, Heart 6003-0005.
De kleine tagjes zijn een stansje van Magnolia, 'Simple Tag'. De vlindertjes een ponsje van Martha Stewart.
Binnen in de kaart een Nestabilitie gebruikt, 'Large Labels' en 'Small Labels'.
De roosjes en bloemetjes zijn van W.O.C. De plakpareltjes van Scrap Unlimited.
Op de roosjes en langs de rand van het stempelafdrukje, Stickels 'Stardust' gebruikt.
Op de ballon van Tilda heb ik nog Crackle Accents gedaan. 
Verder lint gebruikt en natuurlijk allerlei knoopjes!
De binnenkant van de kaart ook versierd. De tekst bovenaan komt uit het paperpadje. Dit weer gemat op groen karton.
Ik hoop dat dit kaartje jullie weer inspiratie geeft voor de Challenge deze maand. En neem natuurlijk eens een kijkje op het Blog om de creaties van mijn andere Teamleden te bewonderen!
Iedereen weer bedankt voor het langskomen en een heel fijn weekend gewenst!
Afbeelding gekleurd met Copic Markers:
Huid: E0000, E000, E00, E11
Blos: E93, R20
Haar: E50, E51, E53, E55, E35
Jurk: C0, C1, C3, C5
Ballon en Schoentjes: G0000, G000, G00, G02, G03








4 opmerkingen:

nicolet zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt. Ook een hele mooie kleurencombinatie!
Fijn weekend.
Groetjes Nicolet

Marianne zei

Wat een superleuke kaart heb je gemaakt!
xxx Marianne

jolanda zei

wow wat heb je weer een schitterend kaartje gemaakt

lenywim35 zei

Wat een mooi kaartje Carolina met die mint kleurtjes. Prachtig gedaan.
gr leny w