Pagina's

zaterdag 20 juli 2013

HobbyVision Challenge #18 - Maak een Romantische kaart met Lint

Goedemorgen allemaal. Vandaag gaat de, alweer, 18e Challenge van HobbyVision van start.
Deze Challenge is bedacht door Ineke en het thema is: Maak een Romantische Kaart met Lint.
Superleuke Challenge toch en niet moeilijk!
En, jullie krijgen 2 Maand de tijd, want i.v.m. vakanties loopt deze Challenge tot 20 September!
Voor mijn voorbeeld heb ik gekozen voor een Vintage kaart. Ik vind dat je daar altijd super romantische kaartjes mee kunt maken.
Hiervoor een plaatje gekozen van het knipvel van Pion Design, 'From Grandma's Attic Tinted'.
Achter het plaatje heb ik een stansmal van Joy! Crafts Noor! Design, Frame Rechthoek 6002/0146 geplakt. De geëmboste delen beïnkt met Distress Inkt 'Walnut Stain'.
Het papier dat ik gebruikt heb is van Maja Design, 'Fairytale of Spring'.
De randstans boven aan de kaart is van Die-Namics.
De swirl achter de roosjes is een stans van Doohickey Magnolia, 'Heart Swirl'.
Het parfumflesje vind ik prima passen bij Vintage kaarten en is van Joy! Crafts, Perfume Bottle 6002/0226. Ook hier weer de geëmboste delen beïnkt met Distress Inkt, 'Victorian Velvet'.
De gestempelde tekst is van Lili of the Valley. Deze achter een Tim Holtz 'Ornate Plate' geplakt. De Ornate Plate bestreken met Crackle Paint 'Tattered Rose'.
Het hartje rechtsonder bestrooid met Shabby Embossing Enamel 'Pink' en daarna verhit met een heattool zodat het smelt en een mooi effect geeft.
De gebruikte roosjes zijn van Wild Orchid Crafts.
Het label achter de papiertjes is van Joy! Crafts, Labels Kraft.
Verschillende soorten kant gebruikt en achter de roosjes rechtsboven een charm. De plakparels zijn van Kars.
De binnenkant van de kaart ook gedecoreerd. Hiervoor een Nestabilitie 'Labels Four' gebruikt.
Alle papiertjes heb ik beinkt met Distress Inkt 'Walnut Stain' en opgeruwd met de Tim Holtz Paper Distresser.
Voor de afwerking Stickels, Stardust gebruikt en op de bloemetjes ook nog wat Distress Inkt, 'Tattered Rose' gedaan.
Ik hoop dat jullie met dit kaartje weer wat inspiratie hebben voor jullie eigen project.
Maar voor meer inspiratie, neem een kijkje op het DesignTeam Blog van HobbyVision en bekijk de creaties die mijn andere Teamleden hebben gemaakt.
Iedereen nog een heel fijn weekend, bedankt voor het langskomen en veel succes allemaal!







Challenges:
The Hobby House Challenge Blog: Challenge 2 - Vintage
The Crafter's Cafe Challenge Blog: Challenge 20 - Anything Goes

2 opmerkingen:

Anoniem zei

a beautiful card, thank you for joining us at the Hobby House for our 2nd challenge
Hugs Kate xx

NanaConnie zei

Stunning, Caroline! So glad you shared it with us at The Crafter's Cafe Challenge Blog this week. Good luck.
NanaConnie DT