Pagina's

maandag 8 april 2013

Isabella - Unique

Goedemorgen allemaal dames op deze maandagmorgen. Vandaag heb ik weer een kaartje voor jullie welke ik gemaakt heb voor het Blog van het Designteam van HobbyVision en voor het Nederlandse Saturated Canary Blog.
Ik heb gekozen voor een stempel van Saturated Canary, "Isabella"; ik vind haar super met haar mooie feestjurk! Ze is gekleurd met Copics.
Op de rozen heb ik na het kleuren, Crackle Accents gedaan
Het papier dat ik gebruikt heb komt uit het nieuwe paperpadje van Maja, "Vintage Spring Basics". Al weer zo'n super mooi paperpadje met allerlei kleurtjes en dessins waar je veel kanten mee op kunt. Ik heb bij dit kaartje voor de paarse papiertjes gekozen. Op dit moment is het uitverkocht, maar het zal zeker weer in de winkel komen. Hier vind je de grote scrapvellen van hetzelfde papier.
Op het kleine labeltje rechtsonder een tekst gestempeld van Lili of the Valley.
Verder een randstans van Magnolia gebruikt, "Scalloped Dotted Lace".
De swirl onder de bloemen is van Cheery Lynn, "Mini Fancyfull Flourish". De vlinder is ook van Cheery Lynn. Dit setje is opnieuw uitgebracht nu met "Angel Wings" er bij. Zo kun je een dichte  'schaduw'-vlinder onder de open vlinder plakken.
Aan de zijkanten van het stempelafdrukje heb ik 2 ornamenten geplakt van de Joy! Crafts Noor! Design stans, nummer 6002-0147 'Frame Vierkant'. Op de geëmboste delen heb ik Distress Inkt "Walnut Stain" aangebracht.
Heb ook nog een extra tag achter het papiertje rechts gestopt. Dit is ook een Doohickey van Magnolia, "Bloomey Tag". De tekst die ik hierop gestempeld heb is een ouder stempeltje van Magnolia.
Verder een metalen hoekje gebruikt. Stippeltjeslint van Joy! Crafts. Er zijn diverse kleurtjes; ze staan niet in de webwinkel maar een mailtje doet wonderen! De roosjes en bloem zijn van W.O.C. en de hydrangea van Prima. Hier een acryl bloemhartje in geplakt van Scrap Unlimited. Twee knoopjes van Docrafts op het lint geplakt. De plakparels zijn van Doodlebug.
De papiertjes heb ik eveneens beinkt met Distress Inkt, "Walnut Stain" en voor de bling heb ik nog Stickels Stardust gebruikt.
De binnenkant van de kaart ook versierd. Hiervoor de complete stansmal van Joy! Crafts Noor! Design 6002-0147 gebruikt en deze weer beinkt met "Walnut Stain". Hierop een ronde Nestabilitie geplakt. De hoekjes zijn van Joy! Crafts 6002-0124.
Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie uit de kaart kunnen halen. Bedankt voor het langskomen en graag tot een volgende keer!
  Kaart gekleurd met Copic Markers:
Huid: E0000, E000, E00, E11
Blos: E93, R000, R20
Haar: N1, N3, N5, N7, N9
Ogen: E23, E27
Mond: R05, R08
Jurk: V20, V22, V25, V28
Rozen: RV10, RV11, RV32, RV34, BG90, BG93, BG96







2 opmerkingen:

Hanneke zei

Prachtige kaart Caroline! Heel mooie kleuren en die tag is een leuke verrassing! Groetjes, Hanneke

jolanda zei

schitterend kaartje