Pagina's

donderdag 25 april 2013

Free Hugs

Goedemiddag allemaal. Hier ben ik weer met een nieuw kaartje voor jullie. Dit kaartje heb ik weer gemaakt voor het Nederlandse Canary Blog.
Ik heb voor vandaag gekozen voor een rubber stempeltje en wel "Free Hugs". Dit stempeltje kun je voor veel doeleinden gebruiken; verjaardag, zomaar, of iemand die je een knuffel wilt geven. Vandaar dat ik er verder ook geen tekststempel bij heb gedaan.
Het papier is een oude lijn die ik nog had liggen, maar waar dit paars/lila en groen veel in zitten en ik vond het erg geschikt hiervoor. Het is van Kimberley Poloson, "Nature's Flora".
Verder een stans gebruikt van Memory Box, "Cherish Border".
Links in de hoek heb ik een stansje van Joy! Crafts Noor! Design gebruikt, hoekje Franse Lelie 6002-0136.
Verder nog twee Doohickeys van Magnolia, "Heart Tag" en "Heart Swirl".
Verder 3 soorten lint gebruikt, lila organza, lila bolletjeslint en aan de Heart Tag Vintage Seam Binding.
De roosjes en bloemetjes zijn van Wild Orchid Crafts.
In de strik heb ik een parelbrad geplakt en daaronder weer een hart-charm. Achter de bloem nog een lila veertje geplakt. Verder veel Stickels Stardust gebruikt voor de nodige bling. De plaksteentjes zijn van Papermania.
Het gestanste hoekje en de papiertjes heb ik beinkt met Distress Inkt, "Walnut Stain".
Ook de binnenkant gedecoreerd. Waar je eventueel je boodschap op kunt schrijven is een ronde stans van Nestabilitie.
Ik hoop dat jullie dit weer een leuk kaartje vinden en er weer inspiratie uit kunnen halen voor jullie eigen projekten.
Hele fijne avond nog en graag tot morgen. Dan heb ik weer een nieuw kaartje voor jullie.
  Kaart gemaakt met Copic Markers:
Huid: E0000, E000, E00, E11
Blosjes: E93, R21
Mond: R32, R35
Ogen: BV01, BV02, BV04
Haar: E21, E23, E25, E27, E29
Trui: YG61, YG63, YG67
Broek en strikken haar: V01, V12, V15, V17
"Hug" Coupon: E40, E41, E42, E43
 







3 opmerkingen:

nans'creablog zei

Een hele mooie kaart met superleuke details.

Groetjes,
Nans

cebelica zei

Your card is wonderful. I love the design! Hugs! xx

jolanda zei

hele mooie kaart