Pagina's

woensdag 20 februari 2013

Challenge # 13 HobbyVision

Goedemorgen allemaal. Vandaag gaat al weer de 13e Challenge op het DesignBlog van HobbyVision van start.
En deze keer heeft ons DT-lid Lydia de uitdaging gekozen. Haar challenge is om een "Mannenkaart" te maken.
Pfff ... en dat is niet makkelijk hoor. Over het algemeen zijn we allemaal zo van de frutsels, bloemetjes, strikjes enz. dat dit toch een echte uitdaging is!
Maar dit is het geworden voor mij. Ik heb op internet een foto opgezocht van een klassieke Cadillac. En waarom nou persé een Cadillac, denk je misschien. Dat heeft deels met dit papier te maken, maar ook met mijn broer. Die is over 2 weken jarig en hij is helemaal Cadillac-gek. Heeft er zelf ook 3!
De foto heb ik enigszins bewerkt met een fotobewerkingsprogramma.
Het papier dat is gebruikt is van Pion Design, 'For Father'.
Verder de kaart toch simpel gehouden.
Als versiering jutetouw gebruikt; 2 'Gears' van Chronology en van Hotfix 'Copper Peaple 6mm.'.
Achter het fotootje nog een stukje 'Corrugated Ribbel karton' van Joy! Crafts geplakt. Op dit karton heb ik nog wat Distress Crackle Paint 'Picket Fence' gesmeerd.
De binnenzijde van de kaart heb ik ook versierd. Hierop Pion papier geplakt waar dus 'Cadillac' op staat. Een tag van het papier uitgeknipt en gemat op karton en dit weer met een knoop van jutetouw op het papier geplakt. En links in de hoek nog 2 Hotfix steentjes geplakt.
Alle papier en karton heb ik behandeld met een Paper Distresser en daarna beinkt met Distress Inkt, 'Walnut Stain'.
Ik hoop dat jullie weer net zo massaal meedoen met deze Challenge als met de vorige. Ga voor inspiratie vooral ook even op het Blog kijken om de projekten van de andere DT-dames te bewonderen.
Bedankt voor het langskomen en ik wens iedereen een hele fijne woensdag.






1 opmerking:

Trijntje zei

Wateen super mannenkaart Caroline. Heel erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje