Pagina's

donderdag 13 december 2012

Saturated Canary Mousey Mo


Goedemorgen dames. Vandaag heb ik weer een kaart voor jullie die ik gemaakt heb voor het Nederlandse Canary Blog. Eigenlijk is het geen kaart maar een grote Tag. De maat is 10,5 x 21 cm. Wil je deze dubbel maken, dan moet je een stuk karton snijden van 21 x 21 cm. en dus op 10,5 cm. rillen en omvouwen.
Deze keer heb ik gekozen voor de digi "Mousey Mo". Is het geen scheetje met haar muizen-muts!
Maar ik moet bekennen, kan ook niet wachten tot de nieuwe rubber stempels gaan uitkomen. Daar zitten er zeker tussen die ik wel héél graag aan mijn collectie wil toevoegen.
Het papier is van Little Yellow Bicycle, "Winterings" en zoals de naam al zegt: mooi papier in winterse kleurtjes en dessins.
Verder nog Magnolia Doohickeys gebruikt: de "Heart Tag"; de "Starlight Lace" en aan de binnenkant de "Slender Firs".
Van Memory Box de "Frostville Wreath" gebruikt. Ik heb deze uitgestanst uit het scrappapier en niet uit het cardstock. Het vlindertje is een malletje van Cheery Linn.
Het tekststempeltje op de voorkant is van Lili of the Valley. De stempel in de binnenkant is van Hero Arts. Deze heb ik met zwart glitter embossingpoeder gedaan en daarna bewerkt met de heattool.
Het stempelafdrukje en de tekst op de binnenkant zijn uitgestanst met een Nestabilitie Long Classic Rectangle.
Verder nog knoopjes en plaksteentjes van Papermania gebruikt; scrappersflos; een charm; bolletjeslint; kant en Vintage seam binding.
De roosjes en cherry blossom zijn van Wild Orchid Crafts.
Bijna alle gebruikte materialen heb ik bij HobbyVision weg.
Ik hoop dat jullie het weer een leuke Tag vinden en hier weer de nodige inspiratie uit kunnen halen. Bedankt voor het langskomen, een hele fijne dag nog en altijd leuk om jullie reacties te lezen. Tot een volgende keer!
 Gebruikte Copics:
Huid: E0000, E000, E00, E21
Blosjes: R20
Ogen: YG01, YG07
Haar: YR20, YR23, E15, E59
Jas + Rok: E50, E51, E53, E55
Kledingaccenten + Kousen: B91, B93, B95, B97
Laarzen + Muts: C0, C1, C3, C4
Voor de stippen in strik, kousen en laarzen Spica pennen gebruikt, nrs. 12-Silver en 18-Baby Blue






4 opmerkingen:

jolanda zei

ziet er super mooi uit

nicolet zei

Wat een schatje Caroline, erg mooi!
Groetjes Nicolet

Joke zei

Wat een leuke tag erg mooi van kleur leuke digi ook mooi ingekleurd en leuk deatils erg mooi gedaan.
groetjes Joke

Monique's art zei

Mooi geworden zeg