Pagina's

zondag 2 januari 2011

Fairy Tag

Allereerst wil ik iedereen die mijn blog komt bezoeken een heel gezond, gelukkig en vooral ook creatief 2011 toewensen!
We hebben een heel gezellige oudejaarsavond gehad met m'n moeder, 2 broers en schoonzus en mijn schoonmoeder, en 4! (je leest het goed) giga bange honden, die toch echt een ander idee over oudejaarsavond hadden! Maar ik ben ook wel weer blij dat we gewoon verder kunnen. Op naar de zomer! Lol.
Dit weekend ben ik bezig geweest met een Tag voor het Blog van het Designteam van HobbyVision.
Ik heb hiervoor weer het werkelijk schitterende papier van Graphic 45, "Once Upon a Springtime".
Alle materialen die ik gebruikt heb komen bij HobbyVision weg. Wil je alle details, ga dan even naar het Blog en daar staat alles exact beschreven.
Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende keer!

First of all: all my blog readers a happy, in good health and creative New Year!
I had a fantastic New Year's Eve with my family, my mother, mother in law, my 2 brothers and sister in law and 4! (yes, you're reading it right) terrifight dogs, who had another idea about New Year's Eve.
But I'm also pleased that all the holidays are over and we can go back to business! Foreward to the summer! Lol.
This weekend I made a Tag for the Blog from the Designteam from HobbyVision.
For this Tag I used the absolutely gorgeous papers from Graphic 45, "Once Upon a Springtime".
All the materials I used on the Tag are from HobbyVision. If you want the details, go to the Blog where you can find them.
Ladies, thanks for your visit and see you next time!


9 opmerkingen:

Wilma24 zei

wat een prachtige tag
vind hem heel erg mooi vooral de kleurtjes
ben er helemaal verliefd op
groetjes wilma

Justine zei

Dat is echt mooi!
Alle kleuren passen goed bij elkaar.
De beste wensen voor 2011!
Groetjes Justine

Lia zei

Ik wens je een heel gezellig, creatief en vooral gezond nieuwjaar toe!!

Je Tag vind ik supermooi.

groetjes Lia

Marlies zei

Heeele mooie tag, met een super mooie stempel. die wil ik ook!
groetjes, Marlies

saskia zei

jeetje Caroline wat heb je een kunstwerk gemaakt!! Ik vind het kei gaaf zo'n tag!!

liefs Saskia

nicolet zei

Een schitterende label heb je gemaakt Caroline! En nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
Groetjes Nicolet

marion zei

prachtig Caroline !! knuf marion

arjette zei

Hoi hoi,

wat heb je dat prachtig gemaakt zeg!!!

gr. arjette.

Miranda zei

Hallo,

Wat een mooie dingen maak je, wauw !
Ben gelijk volger geworden en heb ook op je candy ingeschreven want die is te gek
Groetjes Miranda