Pagina's

woensdag 7 april 2010

Een Award!

Ik heb van 2 heel lieve dames deze Award gekregen! Van Saskia en van Bea. Dank jullie wel daarvoor dames!Nu moet ik dus 10 dingen over mezelf vertellen! Pfff ...... dat vind ik best wel moeilijk hoor!
1. Ik ben helemaal verslingerd aan het kaarten maken en dan vooral de scrapkaarten
2. Ik vind ontzettend veel (te veel) stempeltjes leuk!
3. Ik ook "hebberig" ben om allerlei papier te willen hebben! Er is ook veel te veel mooi papier!
4. Ik blij ben dat het mooie weer er weer aankomt! Heerlijk die zon!
5. Ik ook graag boeken lees, maar moet kiezen en het kaartjes maken wint! Lol.
6. Ik graag 's nachts werk.
7. Ik deze maand voor het eerst workshops ga geven en dit best wel 'eng' vindt. Lol.
8. Ik sinds gisteren in het design team van HobbyVision zit, en dit een hele eer vind.
9. Ik ook mede-beheerster ben bij de club van Tiets en dit heel erg leuk werk vind!
10. Ik hoop dat ik nog heel lang mijn kaartjes met jullie mag delen.

Geen opmerkingen: