Pagina's

zaterdag 21 november 2009

Problemen met Bloggen

Hoi iedereen. Even een berichtje van deze kant. Ben de laatste tijd niet veel op blogs geweest en dat heeft wel een oorzaak.
Vanaf mijn computer was het een complete ramp om te bloggen!!! De helft van de tijd kon ik er gewoon niet op of het was super traag.
Mijn vriend heeft van alles geprobeerd maar niets scheen te lukken.
Tot vanavond. Hij heeft voor mij Mozilla Firefox maar eens gedownload en geïnstalleerd. Dus de Explorer gebruik ik even niet om het verschil te "proefen".
En ik moet zeggen: tot nu toe werkt het als een tierelier!!! M'n internet is veel sneller en tot nu toe alle blogs werken nog en het doorklikken werkt ook nog steeds. Dus wie weet: is het probleem verholpen nu ik een andere browser gebruik!

Hi everybody! Just een little note from this side to let you know how things are going. And that was not so good.
Blogging was a complete disaster!!! Most of the time I even couldn't reach my blog or any other blog, or the internet was so slow it was not funny anymore!
My boyfriend tried everything and nothing seems to work. Untill now ... LOL.
He installed Mozilla Firefox and I must say: it works terrific!!! My internet is much faster and up till now every blog is working and also hopping from one blog to another is still working!
So who knows, maybe this did the trick and I only had to use another browser! At least I'm glad I'm back ... LOL

Geen opmerkingen: